TEAM TRAFIKKSKOLE STØTTER FLAKTVEIT IK!

Som medlem i Flaktveit IK får du superpriser på kjøreopplæring hos TEAM. Husk å oppgi rabattkode «Flaktveit» ved påmelding, og ditt medlemsnummer.

Ikke nøl -registrer deg i dag!

Gjør oppmerksom på at du ved å fylle ut og sende inn skjemaet, samtidig godkjenner at vi kan kontakte deg via epost og sms med informasjon om kurs og opplæring, samt tilbud. Du kan reservere deg mot dette ved å skrive det i kommentarfeltet. Les gjerne vår personvernerklæring.

Rabatt-koden kan ikke benyttes sammen med andre tilbud.

Team trafikkskole tilbyr opplæring i klassene B (bil), BE/B96 (bil med tilhengerredskap), A, A1, A2 (MC-klassene) og  AM146 (moped). I tillegg har vi tilbud om trafikalt grunnkurs og andre kurs. Medlemmer i Flaktveit IK får ekstrarabatt på alle kurs og all kjøreopplæring hos Team.

Prislisten vår (uten rabatt) finner du her.